بانکها مسئول مشکلات مسکن مهر
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است: ادغام وزارتخانه های مسکن و راه خللی در اجرای طرح مسکن مهر بوجود نمی آورد و کوتاهی در روند پیشرفت آن ناشی از عملکرد بانک ها است.

محمد علی رضایی اظهار داشت: وزارت مسکن وشهرسازی در مرحله نخست طرح مهر ،ساخت حدود یک میلیون واحد مسکونی را با استفاده از تسهیلات بانکی برنامه ریزی کرد و این برنامه در دولت دهم با شتاب لازم در حال پیشرفت است. وی افزود: بانک ها همواره محدودیت منابع برای پشتیبانی از بخش مسکن را مورد تاکید قرار می دهند که بازگشت تسهیلات در آن بلند مدت است.
پیش از این مدیرعامل بانک مسکن گفته بود: منابع مالی طرح مسکن مهر تامین شده و شعب این بانک در سراسر کشور مشکلی برای پرداخت تسهیلات مربوطه ندارند. به گفته قدرت الله شریفی، از ابتدای اجرای طرح مهر تا پایان فروردین ماه امسال 140هزار میلیارد ریال تسهیلات در ابن بخش به متقاضیان پرداخت شده است.
رضایی با بیان اینکه وزارت مسکن وشهرسازی وعده کرده تا پایان نیمه نخست امسال مجموع واحد های مسکونی طرح مهر را به متقاضیان واجد شرایط تحویل دهد، گفت: انتظار می رود در مرحله دوم که از امسال شروع می شود ، با پشتیبانی بانک ها مردم از ثمرات این طرح برخوردار شوند. قرار است تا پایان شهریورماه امسال در مجموع 937 هزار واحد مسکونی طرح مهر که از خرداد ماه 1386 اجرایی شد ، به افراد واجد شرایط تحویل شود.
بانک مسکن به تازگی اعلام کرد: از ابتدای شروع اعطای تسهیلات طرح مسکن مهر در سال1386 تا پایان فروردین امسال در مجموع معادل 260 هزار میلیارد ریال قرار داد با طرف های واجد شرایط امضا کرد.
سقف تسهیلات مسکن مهر در سال گذشته برای ساخت وساز صنعتی 250 میلیون ریال بود و سازندگان مسکن به روش سنتی در این طرح تا سقف 200 میلیون ریال از تسهیلات برخوردار می شدند. مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت 420 هزار میلیارد ریالی تا پایان اجرای طرح مهر در سطح کشور خبر داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار مسکن مهر,
ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 197452
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1